Verzending en proefperiode 

Tweedehands zadels die via deze website worden besteld en gekocht, worden geleverd met een 7-daagse proefperiode.

We streven ernaar om uw bestelde zadel zo snel mogelijk te versturen. Het verwerken van uw bestelling kan variëren van 1 tot 4 werkdagen. Op de dag van verzending ontvangt u een track en tracé code om op de hoogte te blijven van de voortgang van uw bestelling.

De kosten voor het versturen bedraagt binnen Nederland €15,00.

Binnen de EU bedragen de verzendkosten €40,00.

Bij retournering van het zadel betaald u de retourkosten.

 

Hoe gaat het in z’n werk

  • Selecteer zorgvuldig een zadel en ga verder met afrekenen
  • Uw bestelling wordt voorbereid en binnen 4 werkdagen verzonden
  • Uw proefperiode van 7 dagen begint op de dag dat u uw zadel ontvangt en is inclusief weekend en feestdagen.
  • Het zadel heeft een aangehecht label. Bij verwijdering kan het zadel niet meer geretourneerd worden.
  • Behandel het zadel, tijdens de proefperiode, met zorg en respect, We raden u aan om een deskundige met u mee te laten kijken, onze zadels zijn gebruikt en moeten mogelijk worden aangepast aan uw paard / pony.
  • Alle zadels die worden geretourneerd, moeten uiterlijk op de 7e dag retour gestuurd worden met het verzendbewijs doorgemaild naar info@customisedsaddles.com
  • Bij een goede teruggave van het zadel  storten we uw aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug (exclusief de verzendkosten).

Shipping and trial period

Pre-owned saddles ordered and purchased through this website come with a 7-day trial period.

We strive to ship your ordered saddle as soon as possible. Processing your order can take anywhere from 1 to 4 business days. On the day of shipment you will receive a track and trace code to keep you informed of the progress of your order.

The costs for sending within the Netherlands are €15.00.

Within the EU the shipping costs are €40.00.

When returning the saddle, you pay the return costs.

 

How does it work

  • Carefully select a saddle and proceed to checkout
  • Your order will be prepared and shipped within 4 business days
  • Your 7-day trial begins the day you receive your saddle and includes weekends and holidays.
  • The saddle has an attached label. Once removed, the saddle cannot be returned.
  • Please treat the saddle with care and respect during the trial period. We recommend that you have an expert look with you, our saddles have been used and may need to be adjusted to suit your horse/pony.
  • All saddles that are returned must be returned no later than the 7th day with proof of postage emailed to info@customisedsaddles.com
  • If the saddle is properly returned, we will refund your purchase amount within 5 working days (excluding shipping costs).

Expédition et période d'essai

Les selles d'occasion commandées et achetées sur ce site Web sont assorties d'une période d'essai de 7 jours.

Nous nous efforçons d'expédier votre selle commandée dès que possible. Le traitement de votre commande peut prendre de 1 à 4 jours ouvrables. Le jour de l'expédition, vous recevrez un code de suivi et de traçabilité pour vous tenir informé de l'avancement de votre commande.

Les frais d'envoi aux Pays-Bas sont de 15,00 €.

Au sein de l'UE, les frais d'expédition sont de 40,00 €.

Lors du retour de la selle, vous payez les frais de retour.

 

Comment ça marche

  • Sélectionnez soigneusement une selle et passez à la caisse
  • Votre commande sera préparée et expédiée sous 4 jours ouvrés
  • Votre essai de 7 jours commence le jour où vous recevez votre selle et comprend les week-ends et les jours fériés.
  • La selle a une étiquette attachée. Une fois retirée, la selle ne peut pas être retournée.
  • Veuillez traiter la selle avec soin et respect pendant la période d'essai. Nous vous recommandons d'avoir un regard expert avec vous, nos selles ont été utilisées et peuvent avoir besoin d'être ajustées en fonction de votre cheval/poney.
  • Toutes les selles qui sont retournées doivent être retournées au plus tard le 7ème jour avec une preuve d'affranchissement envoyée par e-mail à info@customisedsaddles.com
  • Si la selle est correctement retournée, nous vous rembourserons le montant de votre achat dans les 5 jours ouvrables (hors frais de port).

Envío y periodo de prueba

Los sillines de segunda mano pedidos y comprados a través de este sitio web vienen con un período de prueba de 7 días.

Nos esforzamos por enviar su sillín solicitado lo antes posible. El procesamiento de su pedido puede demorar entre 1 y 4 días hábiles. El día del envío, recibirá un código de seguimiento y localización para mantenerlo informado sobre el progreso de su pedido.

Los gastos de envío dentro de los Países Bajos son de 15,00 €.

Dentro de la UE los gastos de envío son 40,00 €.

 

Al devolver el sillín, usted paga los gastos de devolución.

  • Como funciona Seleccione cuidadosamente un sillín y proceda a pagar
  • Su pedido será preparado y enviado dentro de los 4 días hábiles
  • Su prueba de 7 días comienza el día que recibe su sillín e incluye fines de semana y días festivos.
  • El sillín tiene una etiqueta adjunta. Una vez retirado, el sillín no se puede devolver.
  • Trate la silla con cuidado y respeto durante el período de prueba. Le recomendamos que tenga una mirada experta con usted, nuestras sillas se han usado y es posible que deban ajustarse para adaptarse a su caballo / pony.
  • Todos los sillines que se devuelvan deben devolverse a más tardar el séptimo día con el comprobante de franqueo enviado por correo electrónico a info@customisedsaddles.com
  • Si el sillín se devuelve correctamente, le reembolsaremos el importe de su compra en un plazo de 5 días laborables (sin incluir los gastos de envío).